Ostatnio trochę pobawiłem się biblioteką sfml 2.0. Obejrzałem trochę tutoriali, wczytałem się w dokumentację i mogę z pełną świadomością powiedzieć, że potrafię już wykorzystywać animacje, widoki, kolizje oraz dźwięki, co jest ogromną motywacją do stworzenia pełnoprawnej małej gry. Mam już nawet pomysł i nie będzie to platformówka od której każdy zaczyna (na nią przyjdzie czas później).

Wcześniej jednak muszę poznać sposoby wyciągania grafik/dźwięków z jednego pliku z danymi, a nie jak ma to miejsce teraz, że dane są zwykłymi plikami, które każdy może może sobie usuwać zmieniać co może prowadzić do różnych błędów.

Daję wam mały program w którym zastosowane są animacje, widoki, kolizje i dźwięki, a ja w tym czasie idę godzić studia i życie prywatne z nauką programowania gier. Wg mnie nic lepiej nie uczy programować niż działający przykład i analiza kodu źródłowego. Pobierzecie go stąd.