Na Wstępie wybaczcie miesięczną nieobecność (ciężkie życie erasmusa). Miałem trochę zaliczeń na uczelni i musiałem się na tym skupić, a później świętować zwycięstwo. Teraz gdy już mam prawie wszystko wszystko zaliczone, wracam do gry.

Czas zabrać się za projekty, projekciki. W tym momencie za dużo pomysłów co mogę zrobić oraz co chcę zrobić, jednak staram się ich nie rozpoczynać, gdyż nie chcę utknąć w plątaninie projektów. Aktualnie pracuję nad Sokobanem w OpenGL, i Pixel Apocalypse w XNA oraz staram się przeportować Escape The Labyrinth na inne platformy. Na linuksie już śmiga, jednak OS X jeszcze się opiera. Jest to dla mnie stosunkowo nowy system, nigdy wcześniej na nim nie pracowałem i być może stąd te problemy.

ETL on ubuntu
dowód działania na linuksie

Co do Sokobana to na zajęciach dostałem za niego 7.4/8 pkt co myślę, że jest dobrym wynikiem. W moim shooterze natomiast bawię się teraz głównie z grafiką i kolizjami by ładnie to wszystko wyglądało. Chcę to wszystko jak najszybciej skończyć i wziąć się do roboty za kolejne projekty.

Chciałbym krótko wspomnieć jeszcze o konferencjach gigantów na E3. Sony pokazało jak ważne są dla niej opinie społeczności i zrobiło piękny gest nie wprowadzając wymogu online, DRM, zakazu handlu używkami, niższą ceną i wychodzi na to, że wygrało wojnę o next-gena jeszcze przed premierą. Microsoft pokazał kilka fajnych gier m. in. Titanfall, ale cóż leżącego się nie kopie, więc na tym skończę.