Niestety, a może stety uznałem, że nie wykonam 100 map do Escape the Labyrinth lecz tylko 27, ale za to możecie jeszcze przed końcem świata sobie pograć do poprawnego działania wymagane jest Visual c++ redistributable vs12. Moja decyzja jest spowodowana tym, że ETL miał być projektem na sprawdzenie swoich umiejętności programistycznych z C++/sfml, a nie umiejętności projektowania poziomów. Tak więc robienie 100 leveli było myślę zbyt wysoką poprzeczką. http://neufrin.com/projects/etl/ – stąd ściągniecie dogodną dla was wersję ( wersja dla 7/8 działa lepiej od XP, jest to spowodowane bibliotekami sfml i nie miałem większego wpływu na to).

Skończyłem jeden projekt więc co teraz będę robił? Otóż zabieram się za XNA, oraz jego pochodną czyli monoGame. Po odbyciu szkolenia z Windows 8 jest pod bardzo miłym zaskoczeniem. Microsoft się zmienia i to na lepsze. Dostałem na 18 miesięcy konto developerskie do Windows Azure z dostępem do vpsów, sqli, serwerów www, aplikacji mobilnych i wszystkiego innego co może mi to zaoferować. Dziś podczas zabawy vpsami postawiłem sobie na jednym z nich ubuntu, zainstalowałem javę i odpaliłem serwer Minecrafta, także chmura microsoftu nie oznacza teraz tylko windowsa ale także Linuksy, php i python. Jak dają coś za darmo to nie na zawsze i trzeba to wykorzystać 🙂

Author

Cześć, nazywam się Łukasz i tworzę ten Blog Podróżniczy. Jest mi niezwykle miło Cię gościć. Jestem Cyfrowym Nomadem (Digital Nomad) czyli programistą i podróżnikiem w jednym. Mój zawód pozwala mi pojechać na drugi koniec świata i na co dzień tworzyć soft jako Full stack .NET Developer, a w weekend odwiedzać nowe miejsca i kraje. Mam nadzieję, że spodoba Ci się to co tutaj robię i będzie to przydatne. Po więcej informacji zapraszam do zakładki "O mnie".