Po pięciu dniach wyjętych z życia przez koordynowanie eventu e-sportowego na mojej uczelni, wracam do świata żywych. Tak jak obiecałem tydzień temu przedstawię tutaj projekt mojej najnowszej gry. Nie ma ona jeszcze tytułu i jest we wczesnej wersji alpha ale nadającej się już do wstępnego grania.
Naszym zadaniem jest odnalezienie wyjścia z labiryntu oraz zebranie po drodze jak największej ilości monet. Po drodze będziemy musieli znajdować klucze otwierające, stojące nam na przeszkodzie wrota. W sumie to na razie tylko tyle na co pozwala rozrywka, choć nie ukrywam w przyszłości będzie ona bardziej rozbudowana. Obecna wersja pozwala zobaczyć jakich metod użyłem do interpretacji map, kolizji i poruszania się. Do gry dorzucam prosty edytor map stworzony specjalnie do tego projektu i równocześnie z nim rozwijany. Wszystkie pliki graficzne, które wykorzystałem znalazłem w sieci i w niedalekiej przyszłości zamienię je na własne. Jak na razie są one tylko po to by pokazać działanie gry. Kod gry nie jest jeszcze zbytnio czytelny i tym bardziej zoptymalizowany, ale pomimo tego zapraszam do jego analizowania. link