fbpx

Sorry, że nie pisałem przez święta ale miałem trochę rzeczy na głowie. Udostępniam zaległy map edytor do ETL link.

Czas podsumować kończący się z jutrzejszym dniem rok 2012, który jakby nie patrzeć był dla mnie bardzo owocny. Nauczyłem się bardzo wiele przez ten czas: Obiektowości, różnych frameworków, liznąłem nowych dla mnie języków, pisania prostych gier, oraz wydałem pierwszą grę Escape the Labyrinth. Trochę ludzi o mnie usłyszało, przez warsztat lub też inne strony np 1ndieworld. Jednego mogę być pewien: Tego roku nie zmarnowałem.

Oby nadchodzący 2013 był równie, a nawet bardziej owocny od obecnego. Zaczynam swoją przygodę z XNA (tzn. już rozpocząłem) i od dzisiaj oficjalnie pracuje nad nowym projektem kryjącym się pod nazwą SMASH, który tworzony jest w owej technologii. Nie będę za dużo o nim na razie pisał, jedynie wspomnę, że będzie on bardziej wymagający pod względem programistycznym od ETL i o wiele bardziej dynamiczny. Nie znajdę raczej do niego grafika, więc znów będę wszystko robił sam w stylu PixelArtu (ale trochę ładniejszego od tego w ETL). Całe szczęście, że mogę liczyć na pomoc z muzyką i dźwiękami mojego kolegi. Ok to tyle na temat smasha.

Trzymajcie się w nowym roku 2013, oby ta 13 nie była pechowa. Do zobaczenia „za rok” 🙂

Author

Cześć, nazywam się Łukasz i tworzę ten Blog Podróżniczy. Jest mi niezwykle miło Cię gościć. Jestem Cyfrowym Nomadem (Digital Nomad) czyli programistą i podróżnikiem w jednym. Mój zawód pozwala mi pojechać na drugi koniec świata i na co dzień tworzyć soft jako Full stack .NET Developer, a w weekend odwiedzać nowe miejsca i kraje. Mam nadzieję, że spodoba Ci się to co tutaj robię i będzie to przydatne. Po więcej informacji zapraszam do zakładki "O mnie".