Sorry, że nie pisałem przez święta ale miałem trochę rzeczy na głowie. Udostępniam zaległy map edytor do ETL link.
Czas podsumować kończący się z jutrzejszym dniem rok 2012, który jakby nie patrzeć był dla mnie bardzo owocny. Nauczyłem się bardzo wiele przez ten czas: Obiektowości, różnych frameworków, liznąłem nowych dla mnie języków, pisania prostych gier, oraz wydałem pierwszą grę Escape the Labyrinth. Trochę ludzi o mnie usłyszało, przez warsztat lub też inne strony np 1ndieworld. Jednego mogę być pewien: Tego roku nie zmarnowałem.
Oby nadchodzący 2013 był równie, a nawet bardziej owocny od obecnego. Zaczynam swoją przygodę z XNA (tzn. już rozpocząłem) i od dzisiaj oficjalnie pracuje nad nowym projektem kryjącym się pod nazwą SMASH, który tworzony jest w owej technologii. Nie będę za dużo o nim na razie pisał, jedynie wspomnę, że będzie on bardziej wymagający pod względem programistycznym od ETL i o wiele bardziej dynamiczny. Nie znajdę raczej do niego grafika, więc znów będę wszystko robił sam w stylu PixelArtu (ale trochę ładniejszego od tego w ETL). Całe szczęście, że mogę liczyć na pomoc z muzyką i dźwiękami mojego kolegi. Ok to tyle na temat smasha.
Trzymajcie się w nowym roku 2013, oby ta 13 nie była pechowa. Do zobaczenia „za rok” 🙂