There you can find my other projects which are not so great but I have a sentiment for this works, for example result of my first contact with game developming.
Ball
[PL]Moja pierwsza gra napisana przy użyciu bibliotek SFML w wersji 1.6. Sterujemy małą czerwoną kulką, po przez klikanie na ekran. Naszym celem jest, dotarcie do czerwonego pola, bez uderzenia w przeszkody.
Piłeczka przemieszcza się w kierunku miejsca, w którym ostatni raz nastąpiło kliknięcie. Jeśli to miejsce zostanie osiągnięte, a nie podamy kolejnego kierunku, piłka będzie przesuwała się dalej do momentu, aż nie spotka jakiejś przeszkody.
Poziom oraz prędkość piłeczki gracz wpisuje ręcznie w konsoli. Gra korzysta z prostego wykrywania kolizji opartego na sprawdzaniu koloru pixela, pod kuleczką. Z tego też powodu użytkownik może tworzyć swoje własne poziomy w dowolnym edytorze graficznym, jedyny wymóg to wymiary obrazka 640×480, biały kolor tła, oraz czerwony kolor pola finałowego. Wszystkie przeszkody mogą być każdego innego koloru.
Do uruchomienia gry wymagane jest posiadanie Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package
Retro Cars
[PL] Klon gry samochodowej dostępnej na popularne w latach 90′ „Brick Games” napisany w C++ przy użyciu SFML 2.0RC. Zadaniem gracza jest dojechanie jak najdalej bez kolizji. Wraz z postępem gracz porusza się coraz szybciej, co okazuje się znacznym utrudnieniem. Do uruchomienia gry wymagane jest posiadanie Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package.
Comments are closed.